خرید از کره جنوبی, زیبایی آرایشی, مراقبت از پوست

امولسیون چیست و تفاوت آن با مرطوب کننده چیست؟

امولسیون چیست و تفاوت آن با مرطوب کننده چیست؟

امولسیون چیست و تفاوت آن با مرطوب کننده چیست؟ در این مطلب، همه مواردی را که باید در مورد امولسیون ها، یک محصول عالی در برنامه مراقبت از پوست بدانید، بررسی می کنیم.

امولسیون کلمه ای است که به نظر می رسد در دنیای زیبایی مخصوصا در مراقبت از پوست کره جنوبی (k بیوتی)  بسیار مورد توجه قرار می گیرد، اما به نظر نمی رسد هیچ کس بتواند پاسخی مستقیم و دقیق از اینکه امولسیون چیست یا چرا باید از آن استفاده کنید، بدهد.

یادم می آید اولین باری که یک امولسیون نمونه گرفتم هیچ سرنخی از نحوه کار با آن نداشتم و متعجب از شوک من، فروشنده ای که آن را به من هدیه داد، هیچکدام از آنها منو شگفت زده نکرد. با این حال، امولسیون ها در واقع یک ماده اصلی در برنامه های مراقبت از پوست کره هستند با کلی مزایا برای پوست، بنابراین تصمیم گرفتم که در مورد امولسیون تحقیق کنم که چه تاثیری روی پوست من دارد و چگونه می توان از آن استفاده کرد.

امولسیون چیست و چه تفاوتی با کرم دارد؟
به طور خلاصه: امولسیون ها تغذیه کننده پوست و نسخه سبک تری از کرم های آبرسان و مرطوب کننده هستند. برخلاف اکثر کرم های سنگین صورت، امولسیون ها معمولاً مبتنی بر آب هستند، به این معنی که سبک تر از کرم ها هستند. در بعضی موارد، امولسیون ها به شکل ژل یا تقریباً مایع در می آیند. اما امولسیون ها خیلی سریعتر جذب پوست می شوند و عمق نفوذ و جذب بیشتری نسبت به کرم ها دارند.
در این عکس ، یک امولسیون در سمت چپ و یک مرطوب کننده در سمت راست قرار دارد:

خب امولسیون ها چه کاری انجام می دهند؟
امولسیون بسیاری از مزایای مشابه کرم را فقط در فرمول سبک تری ارائه می دهند. آنها فرموله شده اند به عنوان یک آبرسان عمل کنند که تمام آبرسانی پوست را انجام دهند و فواید تونر و سرم های شما را به همراه داشته باشند.
با این حال ، بسیاری از مردم از امولسیون به عنوان ادامه دهنده محصولات مراقبت از پوست و درمانی پوست خود استفاده می کنند، نه فقط به عنوان مرطوب کننده!

چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

اگر از روتین مراقبت از پوست خاصی پیروی می کنید باید بدانید که امولسیون محصول بین سرم و کرم است. کاملاً به اندازه سرم سبک نیست، اما به اندازه کرم نیز سنگین نیست، به اندازه سرم ها غلیظ نیست، اما بیشتر از کرم های سنگین برای پوست مناسب تر است. بنابراین در برنامه مراقبت از پوست خود می توانید بعد از سرم و (به دلخواه) قبل از آبرسانی یا مرطوب کننده نهایی استفاده شود. اما نحوه استفاده از امولسیون به نوع پوست شما بستگی دارد.

امولسیون برای هر نوع پوست:
برای پوست های چرب، امولسیون ها می توانند گزینه خوبی به عنوان آخرین مرحله آبرسانی یا مرطوب کنندگی پوست قبل از استفاده از SPF باشند. این را بدانید که امولسیون ها سبک تر هستند و مبتنی بر آب هستند، جذب بالایی دارند. آن را برای افرادی که دارای پوست چرب هستند به عنوان راهی برای تأمین آب پوست می توان استفاده کرد. اگر در مکانی گرم و مرطوب زندگی می کنید، یک امولسیون می تواند گزینه ای عالی برای خنک و سبک نگه داشتن پوست در گرما باشد، در صورتی که آبرسانی پوست را هم انجام می دهد.
اما باید اطمینان حاصل کنید که امولسیونی که استفاده می کنید مخصوص آبرسانی است تا مطمئن شوید پوست شما رطوبت کمی ندارد. امولسیون بلومینگ لیفتینگ یک انتخاب عالی برای پوست شما به حساب می آید ،  اگر به دنبال محصولی با تغذیه کنندگی و آبرسانی قوی هستید و یا پوست بسیار کم آبی دارید و به دنبال مرطوب کننده ای سبک تر از کرم هستید که خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم داشته باشد، این محصول ارگانیک و تغذیه کننده با بافت سبک، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای پوست های مختلط و مستعد آکنه می توانید از امولسیون به عنوان از بین برنده چربی ها و لکه ها ی بیش از حد استفاده کنید. این کار را می توان با استفاده از یک امولسیون در کل صورت یا مناطق خاص مانند منطقه T صورت انجام داد.

اگر پوست نرمال یا حساس دارید هم می توانید از مزایای استفاده از امولسیون استفاده کنید. از امولسیونی می توانید استفاده کنید که سریع جذب پوست شود، هم تسکین دهنده و هم آبرسان باشد. برای استفاده در طول سال همراه شما باشد. استفاده از امولسیون برای این نوع پوست ها می توانددر زمستان پوست را هیدراته کند، اما هنوز هم به اندازه کافی سبک است که نمی تواند پوست شما را در طول تابستان تحمیل یا خفه کند. سعی کنید امولسیون انتخاب شده شما شامل اسیدهای هیالورونیک و سرامیدها باشد که مانع از دست دادن رطوبت می شود تا شما مانند همیشه جوان به نظر برسید.

برای پوست های حساس حتما انتخاب شما بر پایه PH پوست باشد، روشن کنندگی وآبرسانی پوست باید بدون تحریک پوست انجام شود. افزودن نیاسینامید پوست را تقویت می کند و از آن محافظت کرده و آن را قویتر می کند در حالی که آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی و پاک کننده پوست در ترکیبات محصول وجود داشته باشد.

و اگر با خشکی پوست دست و پنجه نرم می کنید، امولسیون به طور جدی یک نجات دهنده زندگی است! وقتی روی امولسیون، کرم را استفاده می کنید می کنید، آبرسانی امولسیون در بافت پوست باقی می ماند و می توان کرم را روی آن با خیال راحت استفاده کرد.

نتیجه

از زمانی که استفاده از امولسیون را شروع کردم، پوست من احساس رطوبت و انعطاف بیشتری می کند البته به کمک کرم شب و روتین مراقبت از پوستی که برای پوست خود تعریف کرده ام. استفاده از امولسیون را در 2 بار در روز می توان انجام داد. اول صبح و شب قبل از استفاده از کرم هایی که روی پوستتان می خواهید داشته باشید. استفاده از امولسیون ها به نیازهای خاص شما بستگی دارد. اما اگر بخواهید یک مرطوب کننده سبک تر برای آب و هوای مرطوب پیدا کنید ، یا بدنبال لایه دیگری از رطوبت باشید تا پوست شما خشک نشود، مطمئناً امولسیون ها می توانند راهی برای کارهای روزمره شما پیدا کنند.

می توانید با توجه به پوستتان امولسیون مناسب خود را از فروشگاه ما پیدا کنید.

فروشگاه بنبینو شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.