خرید از کره جنوبی, زیبایی آرایشی, غذای کره جنوبی, ماسک صورت

۷ روش مراقبت از پوست کره جنوبی برای داشتن پوست کامل

باید اعتراف کنم کره ای بودن و کار کردن در صنعت زیبایی فشار چند برابر برای داشتن پوستی کامل و بی نقص را برای من داشته است. من در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع غذا، نحوه شستن پوست و مراقبت از پوست از همان بچگی اهمیت زیادی می دادند. فرهنگ زیبایی در کره جنوبی، فقط استفاده از محصولات زیبایی نیست بلکه در مورد روش های مراقبت و نگهداری پوست و تکنیک های آن می باشد.

اما امروزه همه نیاز به یک روش مراقبت از پوست فوری دارند که در این مطلب سعی دارم 7 روش مراقبت از پوست به سبک کره جنوبی را که تاثیر خیلی خوبی روی پوست دارد را به شما عزیزان انتقال بدهم.

  1. پوست خود را در زیر دوش ماساژ بخار بدهید

در کره جنوبی بیشتر از مراکز مانیکور، کلینیک های پوست زیادی برای ماساژ صورت وجود دارد، اما برای ماساژ بخار باید چه کرد. با انگشت های خود حرکات دایره ای شکل و همچنین با زدن ضربه هایی به پوست صورت خود انجام می دهیم. از پیشانی شروع کرده، گونه ها، لپ ها و حرکات رو به پایین تا استخوان فک را به همین صورت ادامه دهید. ماساژ بخار باعث ایجاد گردش خون و آبرسانی به پوست ها می شود. برای نتیجه بهتر می توانید از روغن پاک کننده یا آبرسان های قوی به همراه ماساژ استفاده کنید.

2. با یک حوله خیس شده در آب داغ لایه برداری کنید

عمه من 70 ساله هست پوست صورتش بدون هیچ لکه ای است. راز اون چیه؟ اون هر روز صورت خودشو رو با یک حوله خیس شده در آب داغ ماساژ می دهد!

3. از ماسک صورت استفاده کنید

در کره جنوبی استفاده از ماسک صورت به اندازه استفاده از دستمال کاغذی می باشد. ماسک ذغال هم نقش سم زدایی و لایه برداری را برای پوست انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماسک را روی پوست خود قرار دهید و 15 تا 20 نگه دارید.

 

ماسک صورت آبرسان

ماسک صورت

برای خرید انواع ماسک صورت کره جنوبی در فروشگاه بنبینو کلیک کنید

4. بعد از پاک کننده از اسانس استفاده کنید!

بسیاری از زنان کره جنوبی می دانند که استفاده از اسانس تکمیل کننده برنامه روزانه پاک کنندگی پوست می باشد. اسانس پر از مواد مغذی برای پوست است که بصورت ملایمی پوست را آبرسانی می کند و بهتر است که بعد از پاک کردن و کلینزینگ استفاده شود. قدم بعدی استفاده از سرم است که می تواند آبرسانی و خاصیت ارتجاعی را در حد کامل به پوست القا کند.

 

5. از قرمزی طبیعی لب هایتان استفاده کنید!

فقط با استفاده از رنگ طبیعی لب های خودتان جوان تر و طبیعی تر به نظر می رسید. می توانید از بالم لب استفاده کنید که درخشندگی و جلوه فوق العاده ای به لب های شما می دهد.

می توانید در اینجا بالم لب های فروشگاه بنبینو را سفارش دهید

 

بالم لب

بالم لب محافظ پوست لب شما

6. ماسک شب را فراموش نکنید

در طول شب است که سلول های پوستی جایگزین می شوند و عملیات ریکاوری را انجام می دهند. بهترین زمان برای آبرسانی کامل برای یک پوست خسته می باشد. با استفاده از ماسک شب کمک زیادی به سلول های پوستی خود می کنید که خود را جایگزین سلول های جوان و سالم تر بکنند.

7. چای جو بنوشید

اگر به رستوران های کره ای سر زده باشید حتما چای (دمنوش ) جو را تجربه کرده اید که تاثیر مثبت زیادی روی پوست می گذراد. چای جو دارای آنتی اکسیدان هست و همچمنین باعث افزایش جریان خون می شود. این نوشیدنی را خیلی ها برای کاهش وزن نیز استفاده می کنند.

چای جو

چای جو  (دمنوش جو)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “۷ روش مراقبت از پوست کره جنوبی برای داشتن پوست کامل

  1. s.khavaninzadeh87 گفت:

    عالی بود😉👍❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.