خرید از کره جنوبی

۵ دلیل که عاشق کره هستیم

5 دلیل که عاشق کره جنوبی هستیم

5 دلیل که عاشق کره هستیم

در بحث امروز 5 دلیل برای اینکه فرهنگ کره را دوست داریم را می خوام راجه بهش باهاتون صحبت کنم.

 

فشن کره

فشن کره ترکیبی از سادگی و مدرنیته را می توانید ببینید.

1. فشن کره

بطور کلی فشن و مد کره امروزه بسیار رواج پیدا کرده است که در بسیاری از شهر های بزرگ کره قابل مشاهده است مثل سئول، اما راجه به وقتی که در خیابان ها قدم می زنید صحبت می کنم. مردم کره خیلی به تصویر خود و معرفی شدن خود را پارت مهمی از فرهنگ خود می دانند. فشن نقش مهمی را در پرزنت کردن خود ایفا می کند. مرد ها در کره جنوبی معمولا استایل های ساده، تمیزو اندازه استفاده می کنند و لی خانمهای کره جنوبی واو با استایل های روزانه خود از مورد علاقه ترین های می شوند.

 

 

 

5 دلیل که عاشق کره هستیم

2. بدون کفش در خانه

در 99 درصد خانه های کره جنوبی این اتفاق می افتد که وقتی وارد خانه ای می شوی با کفش وارد نمی شوی! همچنین بسیاری از رستوران ها هم از این امر پیروی می کنند و وقتی وارد می شوی لازم است که کفش های خود را در آورید.

 

 

 

 

کافی شاپ حیوانات خانگی

کافی شاپ حیوانات خانگی در سئول جایی برای ملاقات و گذراندن وقت حیوانات دوستداشتنیتون است

3. کافه و کافی شاپ

نکته دیگری در فرهنگ کره نقطه قوت در زمینه کافه و کافی شاپ می باشد، به شما قول می دهم که زمان سختی نخواهید داشت اگر به دنبال کافی شاپ یا کافه میگردین. از کافه های زنجیره ای مثل استارباکس یا دراپ تاپ گرفته تا کافه های شخصی و خود گردان.
نقطه قوتی که در مورد کافی شاپ و کافه های کره جنوبی می بینم این است که هر کدام از کافه ها و کافی شاپ های کره جنوبی کاراکتر و تم خاص خود را دارند. ممکن است که پا به یک کافه مینیمالیست و ساده و شیک بگذارید یا یک کافه لگو پیدا کنید یا یک کافه بازی تخته، یا حتی کافه پت که ممکن است سگ ها، گربه ها و راکون ها در اطرافتون قدم بزارند

 

 

 

 

فستیوال غذا در کره جنوبی

فستیوال غذا در کره جنوبی

4. فستیوال های کره جنوبی

در بهار و تابستان یا حتی در پاییز تنوع از فستیوال های مختلفی را پیدا می کنید که می توانید در آنها شرکت کنید. در این فستیوال ها فروشنده های مختلفی با فروش محصولات مختلف، غذا های متنوع و خوشمزه، غذاهای سنتی خیابانی و غذاهای سنتی کره جنوبی. در این فستیوال های شما موزیک و کنسرت های زیادی را می توانید پیدا کنید.

5. سنت کره جنوبی

با وجود مدرنیزه شدن اجتماع کره جنوبی در زمان تقریبا کوتاهی از یک کشور فقیر اقتصادی در دنیا به یک کشور قوی اقتصادی در دنیا تبدیل شده است که در دهه 70 و 80 میلادی صورت گرفته است. همه جا فعالیت های کاری با استفاده از مدرن ترین روش ها در حال رشد است. با این حال سنت کره جنوبی در قالب یک جامعه مدرن هنوز نقش مهمی را ایفا می کند. شما می توانید سنت کره را در طراحی ها و پرزنتیشن ها مدرن ببینید و احساس کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.