خرید از کره جنوبی, مراقبت از پوست

۶ دلیل که تونر را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنیم

6 دلیل که تونر را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنیم

پشت آرایش خود قایم نشوید!

پوست شما سرمایه شماست و تا آخر عمر همراه ماست، پس بهتر است با داشتن برنامه مراقبت از پوست کامل از پوست خود مراقبت کنیم. از زمان های قدیم در رسم و رسوم ملت ها آرایش خانم ها و آقایان جایگاه ویژه ای در برنامه های اجتماعی و … داشت. امروزه با توجه به عوض شدن نوع زندگی و نوع خوراک هایی که هر روزه استفاده می کنیم و حتی خود لوازم آرایشی که استفاده می کنیم سرعت پیر شدن پوست ما را افزایش می دهند. داشتن روتین مراقبت از پوست راه حلی برای داشتن پوستی سالم می باشد که خانم ها و آقایان هر روزه از آن استفاده می کنند.

چه چیزی بین شما و داشتن پوستی سالم است؟

مردم کره جنوبی به داشتن پوست سالم معروف هستند، اما راز داشتن پوست سالم و نوع روتین مراقبت از پوست در چیست؟ بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی سلاح مخفی برای داشتن پوستی سالم را تونر می دانند. متخصصان می گویند برای برطرف کردن مشکلات آکنه و چربی پوست، آرایش اضافی نکنید. در عوض با از بین بردن چربی پوست و آثار آلودگی و مواد زاید پوستی، از یک تونر ملایم و تسکین دهنده برای پاک کردن منافذ پوست استفاده کنید. تونر مایعی است که سریعا به پوست نفوذ می کند و پوست را آبرسانی می کند و به از بین بردن برخی سلولهای مرده از سطح پوست کمک می کند.

تونر چه تاثیری روی پوست می گذارد؟

معمولا تونرها برای افرادی که پوستی چرب یا مستعد آکنه دارند و یا افرادی که پس از استفاده از آرایش یا سایر محصولات سنگین پوستی مانند ضد آفتاب استفاده می کنند و تمایل به پاک سازی بیشتر دارند بسیار مفید و ضروری است. اما واقعا تونر چه تاثیری بر روی پوست شما دارد؟ تونر پوست شما را به حالت اسیدی طبیعی برمی گرداند، ناخالصی ها را از بین می برد و به پوست کمک می کند که محصولات مراقبت از پوست جذب بیشتری داشته باشد. پوست شما مانند اسفنج خشک شده است، اگر یک کرم غلیظ روی اسفنج خشک و شکننده قرار دهید جذب خیلی کمی دارد. اما اگر اسفنج را خیس کنید، کرم راحت تر جذب پوست می شود. در ادامه به برخی از تاثیراتی که تونر روی پوست می گذارد می پردازیم:

1. منافذ پوست را کوچک می کند.

مالیدن مقدار کمی تونر با پد پنبه ای یا یک پد نرم و پاک کردن صورت با آن باعث از بین رفتن چربی پوست صورت می شود و منافذ پوست را کوچکتر می کند.

2. تعادل pH پوست شما را بازیابی می کند.

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است، تونر معمولا تعادل pH پوست را بین پنج تا شش نگه می دارد (در مقیاس 0 تا 14). اما بهتر است بدانید این تعادل می تواند پس از تمیز کردن پوست با صابون به دلیل خاصیت قلیایی صابون از بین برود. وقتی این اتفاق می افتد، پوست برای بازگشت به سطح طبیعی خود نیاز به اضافه کاری دارد (و این ممکن است منجر به چربی بیشتر پوست شود)، اما استفاده از تونر می تواند به سرعت این تعادل را به پوست بازگرداند.

3. تونر یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می کند.

تونرها می توانند به کوچک شدن منافذ پوستی و سفت شدن سلول ها پوستی پس از پاکسازی کمک کنند و نفوذ ناخالصی ها و آلودگی های محیطی را در پوست کاهش دهند. حتی می توانند پوست را از کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی محافظت و از بین ببرند.

4- یک آبرسان و مرطوب کننده عالی.

بیشتر تونر ها مرطوب کننده و آبرسانی پوست را انجام می دهند، به این معنی که به آبرسانی پوست کمک می کنند.

5. باعث شادابی پوست می شود.

از تونر ها همچنین می توان به جای شستشوی پوست هنگام چرب بودن یا کثیف بودن استفاده کرد. این باعث می شود پوست دوباره احیا شود و شادابی و زنده بودن به پوست برگردد.

6. می تواند از موهای رشد نکرده جلوگیری کند.

تونرهای حاوی اسید گلیکولیک یا سایر اسیدهای هیدروکسی آلفا هستن که می توانند به جلوگیری از رشد موهای رشد نکرده کمک کنند، بنابراین به نظافت پوست نیز کمک می کند.
با بعضی از تونر های فروشگاه بنبینو آشنا شوید:

بهترین زمان استفاده از تونر

بهترین زمان برای استفاده از تونر بعد از پاکسازی پوست است. بهتر است که حتما تونر را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. تونر به پاک شدن پوست از آلودگی ها، مواد آرایشی به جا مانده در سطح و منافذ پوستی و سلولهای مرده پوست کمک می کند. پوست را برای تغذیه و جذب مواد مفید آماده سازی می کند.

بله بهترین زمان برای استفاده بعد از تمیز کردن پوست می باشد. بهتر است بدانید بیشتر سلول ها وقتی پوست خیس است نفوذ بهتری دارند، بنابراین بلافاصله پس از پاکسازی پوست، از مواد فعال و تغذیه پوست استفاده کنید، نتیجه بهتری را خواهید دید. پس از استفاده از تونر ، می توانید محصولات درمان کننده پوست و تغذیه ای پوست مانند سرم ، SPF و کرم چشم را استفاده کنید.

در ادامه برخی از محصولات درمان کننده و تغذیه ای پوست را به شما معرفی می کنیم:

نحوه استفاده از تونر

بهتر است مقداری از تونر را بر روی پشت دست خود بریزید و با ضربات آرام به پوست خود بزنید تا کاملا جذب پوست شود. یا اینکه می توان تونر را با یک یک پد پنبه ای به آرامی روی پوست صورت خود بکشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.