خرید از کره جنوبی, مراقبت از پوست

برنامه مراقبت از پوست روزانه و هفتگی برای انواع پوست

برنامه مراقبت از پوست روزانه و هفتگی برای انواع پوست

برنامه مراقبت از پوست روزانه و هفتگی برای انواع پوست

با توجه به تنوع محصولات مراقبت از پوست در این مقاله سعی بر این داریم که بهترین روشی که با استفاده از محصولات مراقبت از پوستی امکان دارد برای شما یک برنامه روزانه و هفتگی تعیین کنیم که کمتر تعداد و قیمت محصولات را در نظر گرفته ایم. پس اگر به دنبال خرید چندمین محصول برای پوست خود هستید قبل آن نیاز دارید که پوست خود را و غذایی که به آن می خورانید را بهتر بشناسید. محصولات انتخابی توسط کارشناسان پوست، مو و زیبایی برای استفاده روزمره شما با توجه به پوستی که دارید انتخاب شده اند.

بیشتر افراد باید از پاک کننده ها، تونرها و آبرسان ها (با SPF برای روز ) و آبرسان های کامل (برای شب) استفاده کنند. خب خیلی از شماها، از سرم های موجود نیز استفاه می کنید که مفید است.

آنتی اکسیدان ها برای روز و رتینول (باعث کلاژن سازی پوست می شوند ) در هنگام خواب استفاده شود. ما محصولات مراقبت از پوست کره جنوبی را به شما معرفی می کنیم که جزو بهترین و کامل ترین محصولات در این زمینه می باشد.

امیدواریم که به این نتیجه برسید که استفاده روزانه و صبح و شب مراقبت از پوست چقد می تواند برای شما اهمیت داشته باشد و چه تاثیر مثبتی روی پوست شما خواهد گذاشت.

پوست نرمال

برنامه مراقبت از پوست برای پوست های نرمال

شما ممکن است کلمه “نرمال” را به عنوان طبقه بندی کننده نوع پوست روی بسته بندی محصول خود بیابید، اما در واقع هیچ کس پوست کاملاً طبیعی ندارد. اما، اگر پوست شما به خیلی چرب یا خشک نیست، اگر ضد چروک، آکنه و حساسیت دغدغه پوست شما نیستند ، آنگاه آنچه را “پوست نرمال یا متعادل” می گویند را دارید.

منوی شما

پاک کننده (صبح / شب) : یک پاک کننده بدون سولفات یک کرم ملایم مانند شستشوی صورت یا پاک کننده صورت به شما در حفظ پوست بدون لکه کمک می کند.

تونر (صبح / شب) : از ترکیباتی مانند الکل، الکل دناتوره شده ، اتانول و ایزوپروپیل الکل در محصولاتی که می خواهید بخرید خودداری کنید. بدانید که : “این ترکیبات معمولاً در تونرها یافت می شوند و باید از آنها اجتناب کرد. از تونر های آبرسان برای تقویت هیدراتاسیون انرژی بخش و روشن کننده استفاده کنید.

آبرسانی و ضد آفتاب (صبح ):“آبرسانی را در دو مرحله انجام دهید، یکی روی صورت و دیگری روی گردن.” متخصصین می گویند: “محافظت از آفتاب فقط به شماره SPF نیست بلکه چقدر و چگونه آن را روی پوست بمالید مهم است.” یک آبرسان یا مرطوب کننده سبک مانند تونر پوست برند Natures Friend 130 ml یا بی بی کرم Blooming Everlasting BB Cream بدون اینکه گرفتگی منافذ شما باشد، از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کرده و آن را آبرسانی کنید.  پیشنهاد می شود که دنبال موادی مانند دی متیکون ، پانتنول و هیالورونات سدیم (همچنین به اسید هیالورونیک شناخته می شوند) باشید.”

سرم آنتی اکسیدان (شب): پیشنهاد می شود که دنبال سرم آنتی اکسیدانی با مواد درخشان کننده مانند ویتامین C و عصاره جلبک ها و همچنین مواد طبیعی و ارگانیک احیا کننده مانند رزماری و نعناع باشید. ما طرفداران سرم مراقبتی ویتامینه Noblesse Vitamin Essence هستیم.

آبرسانی (شب): در شب ، می توانید با یک کرم مرطوب کننده کرم ، بدون SPF بروید ، تا هنگام خواب ، پوست خود را تغذیه کنید.

:پیشنهاد بنبینو برای آبرسانی کامل پوست

پوست خشک

برنامه مراقبت از پوست برای پوست خشک

بهترین برنامه مراقبت از پوست برای پوست های خشک به طور معمول شامل محصولاتی است که پوست را مرطوب نگه می دارند. کارشناسان می گویند: “پوست خشک آّبرسانی ضعیفی دارد” “پوست خشک دارای منافذ نامرئی هستند که باعث می شود رطوبت از سطح پوست فرار کند و محرک ها و مواد زائد راحت تر وارد آن شوند.”

منوی شما

لوسیون پاک کننده (صبح / شب): “لوسیون تمیز کننده بدون فوم، بدون چربی و فوق العاده خفیف برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر است”

تونر (صبح / شب): برای تعادل سطح pH پوست، بازگرداندن رطوبت و محافظت در برابر تنش محیطی

سرم آنتی اکسیدان (صبح): توصیه می شود که در طول روز از یک سرم آنتی اکسیدانی بسیار قوی (دارای ویتامین های E ، A و C) باشید تا در جلوگیری از تجزیه شدن کلاژن پوست کمک کنید – فقط حتماً دارای SPF باشد.

آبرسانی به همراه SPF (صبح): یک مرطوب کننده آبرسان با SPF بالا مرحله در روال پوستی شما است. مرطوب کننده که حاوی ترکیبات آبرسانی است تا پوست شما، هنگام محافظت در برابر اشعه UVA / UVB ، رطوبت خود را حفظ کند.

رتینول سرم (شب): می توانید از یک سرم بدون نسخه ضد رتینول را در رژیم خود پنج بار در هفته بگنجانید.  “من سرم را بجای کرم ها ترجیح می دهم زیرا آنها سطح مولکول های کمتری دارند و می توانند به پوست بهتر نفوذ کنند.”

کرم چشم (شب): “به دنبال سرم چشم با پپتیدها باشید زیرا آنها برای تقویت فعالیت کلاژن مفید هستند.” کرم چشم جوان کننده کرم دور چشم و صورت AHC را می توانید امتحان کنید.

آبرسانی و مرطوب کننده (شب): “بعضی از مواد تشکیل دهنده ای که توصیه می کنم در مرطوب کننده ها به آن توجه کنید عبارتند از: روغن بذر گل سرخ، روغن گل پامچال، فسفولیپیدها، روغن زغال اخته، روغن بادام شیرین و روغن جوجوبا.” “همه این ترکیبات از چربی های طبیعی پوست شما تقلید می کنند و کارایی بهتری در ترمیم جذب رطوبت پوست شما انجام می دهند.”

“پوست خشک به خوبی به لایه برداری ملایم پاسخ می دهد.” “اگر پوست شما خشک است، این بدان معناست که شما سلول های مرده ای پوست دارید. اگر می خواهید از سلول های خشک شده پوست آبرسانی کنید، تاثیری ندارد.”

پوست خشک دارای ترک های نامرئی است، بنابراین از استفاده از اسکراب صورت با لبه های تیز باید خودداری کنید.”اکسفلنت های شیمیایی( نوعی لایه بردار ) کار بهتر در حل سلول های مرده پوست را بدون صدمه در پوست شما انجام می دهند.”

پوست چرب

برنامه مراقبت از پوست چرب

“پوست چرب دارای غدد چربی بزرگتر و مقدار بیشتری تولید چربی نسبت به بقیه پوست ها دارد.” این اتفاق ژنتیکی است. زنانی که دارای پوست چرب هستند علت آن را داخلی بدانند، بنابراین هدف این است که با آبرسانی و هیدراته شدن پوست، فعالیت چربی زایی را کاهش دهید.” برنامه مراقبت از پوست برای پوست های چرب حاوی ترکیباتی است که به کنترل تولید چربی اضافی کمک می کند.

منوی شما

ژل پاک کننده پوست (صبح / شب): “در مورد پوست چربباید بدانید که باکتری ها و باکتری ها باعث شکسته شدن  پوست و ایجاد چروک می شوند.” در صورت امکان روزانه سه بار پوست خود را بشویید. هرچه چربی بیشتر باشد، زمینه پرورش لک های پوست بیشتر می شود. “توصیه می شود از ژل یا فوم پاک کننده ای استفاده کنید که عاری از سولفات باشد. “شما باید چربی پوست خود را کاهش دهید اما نباید پوست خود را با مواد شوینده خیلی زیاد خشک کنید.” ما عاشق محصولات ارگانیک با ساختار گیاهان دارویی هستیم که تاثیر مثبت زیادی بر روی پوست شما می گذارد.

تونر (صبح / شب): به دنبال یک تونر عاری از الکل باشید که دارای ترکیباتی مانند سدیم PCA (یک ماده مرطوب کننده برای نگه داشتن آب در پوست شما) ، شمعدانی (یک روغن اساسی برای از بین بردن چربی پوست ) باشد.

آبرسان و مرطوب کننده بدون روغن (صبح / شب): اگر فکر می کنید که محصولات مناسب برای پوست چرب آب سطح پوست را کاهش می دهد باید بدانید که پوست شما چرب تر می شود وقتی که آبرسانی پوست انجام نشود. با توجه به این نکته ، یک مرطوب کننده بدون روغن با سدیم PCA و گلیسیرین را در لیست محصولات خود اضافه کنید.

ضد آفتاب دارای روی اکسید (صبح): “خانمهای دارای پوست چرب هستند به احتمال زیاد ضد آفتاب مناسب با پوست خود را پیدا نکرده اند” “مطمئناً به دنبال کرم های ضد آفتاب اکسید روی باشید زیرا این مواد باعث ایجاد مات بیشتر به پوست شما می شوند. به علاوه ، این ماده یک ضد باکتری طبیعی به حساب می آید و برای افرادی که مستعد ابتلا به بیماری هستند ایده آل است. ” می توانید از کرم ضد آفتاب و ضد چروک Skinua استفاده کنید.

سرم AHA / BHA (شب): هر سرم با اسیدهای آلفا-هیدروکسی یا اسیدهای بتا هیدروکسی به کاهش ظاهر منافذ بزرگ و همچنین روشن تر شدن لکه های کسل کننده کمک می کند را می توانید استفاده کنید. اگر مستعد آکنه نیستید ، به دنبال ترکیباتی مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای باشید تا پوست شما شفاف شود.

سرم رتینول (شب): “رتینول برای پوست های چرب مناسب است زیرا به شما کمک می کند منافذ شما با استفاده مداوم کوچکتر به نظر برسد.”

ممکن است روغن صورت و پوست چرب یک جفت عجیب به نظر برسد، اما باید بدانید که این محصول مناسب در محیط های فوق العاده خشک مانند هواپیما ها می باشد.

“برای جلوگیری از خشکی و تولید روغن اضافی ، هر ساعت که پرواز می کنید از یک قطره روغن روی مرطوب کننده استفاده کنید ، اما توصیه نمی شود که به عنوان برنامه مراقبت از پوست برای پوست های چرب استفاده شود.”

پوست مختلط

برنامه مراقبت از پوست برای پوست های مختلط شامل ترکیباتی است که طیف گسترده ای از نگرانی های این نوع پوست را درمان می کند. “مفهوم پوست مختلط این است که پوست شما در بعضی از نقاط چرب و در بعضی جاها خشک می شوید.” “شما لزوماً نمی خواهید از دو روال متفاوت استفاده کنید ،می توانید از محصولاتی استفاده کنید که حد وسط آنها باشد.”

منوی شما

ژل تمیز کننده و پاک کننده (صبح / شب): با ژل تمیز کننده شروع کنید. اگر پوست شما خیلی خشک باشد، می توانید از یک لوسیون پاک کننده استفاده کنید.

تونر (صبح / شب): یک تونر متعادل کننده را امتحان کنید.

مرطوب کننده سبک (صبح / شب): “پوست ترکیبی نیازی به مرطوب کننده بدون روغن ندارد ، اما به یک آبرسانی سبک نیاز دارد.” از کرم های مرطوب کننده می توانید استفاده کنید.

ضد آفتاب روی اکسید روی (صبح): درست مانند پوست های چرب، کرم های ضد آفتاب اکسید روی برای این نوع پوست ها عالی هستند.

سرم AHA / BHA (شب): AHA و BHA باعث کاهش منافذ پوست و براق شدن پوست می شوند. اگر مستعد آکنه نیستید ، به دنبال ترکیباتی مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای باشید تا پوست شما شفاف شود. سرم مراقبتی Houttuynia Cordata Care Serum یک انتخاب مناسب این نوع پوست ها می باشد.

سرم رتینول (شب): یک سرم رتینول (کلاژن ساز )برای پوست مختلط بسیار مناسب است و پوست ترکیبی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

روغن های صورت می توانند باعث شگفتی هایی برای پوست ترکیبی شوند. استفاده کم در شب از داشتن چهره ای بسیار آبکی در صبح جلوگیری می کند.

پوست حساس

برنامه مراقبت از پوست برای پوست های حساس

برنامه مراقبت از پوست برای پوست های حساس نیاز به تحریک زیادی ندارد.”بسیاری از افراد پوست حساس را مستعد آکنه می دانند ، اما در واقع پوست هایی هستند که به راحتی قرمز می شوند و تحریک می شوند.” “این پوست ها لطیف تر از آنی هستند که نمی توانید به آنها سخت بگیرید.”

منوی شما

لوسیون پاک کننده (صبح / شب): یک لوسیون پاک کننده بدون عاری از سولفات مانند لوسیون بدن برند Natures friend بدون ایجاد اختلال در سد طبیعی پوست از آرایش و هرگونه ناخالصی شما خلاص می شود.

تونر بدون الکل (صبح / شب): مواد لازم مانند عصاره چای سفید، چای سبز، بابونه و بیسابولول، همه مواد آرام بخش ، ضد التهابی هستند که در تونرها و مرطوب کننده ها استفاده می شوند. همچنین بتا گلوکان ماده ای است که به حمایت از سیستم ایمنی پوست شما کمک می کند تا با گذشت زمان حساسیت کمتری داشته باشد.

مرطوب کننده بدون عطر (صبح / شب): هنگام انتخاب یک مرطوب کننده ، حتماً یکی را پیدا کنید که حاوی عطرهای مصنوعی نباشد که می تواند باعث تحریک و واکنش های آلرژیک شود. اگر پوست شما به راحتی تحریک می شود، از الکل و رنگهای مصنوعی نیز خودداری کنید.

“ضد آفتاب های اکسید روی حداقل باعث تحریک پوست حساس می شوند.” “ضد آفتاب های دی اکسید تیتانیوم خوب هستند، اما با رنگ های پوست متوسط ​​و تیره سازگار نیستند.”

ماسک دارای ژل دارای دمای طبیعی خنک تر است و این باعث می شود برای پوست های تحریک شده و ملتهب عالی باشد و آبرسانی عالی به پوست می رساند. پیشنهاد بنبینو استفاده از ماسک صورت پک یانگی مدل پرنسس می باشد.

فقط داشتن پوست حساس به این معنی نیست که باید از لایه برداری پرهیز کنید. اگر اسید گلیکولیک خیلی تحریک کننده است، از یک سرم اسید لاکتیک به جای آناستفاده کنید. برای پوست های حساس ملایم تر و بهتر است. پیشنهاد می شود که دو بار در هفته از یک سرم مبتنی بر اسید لاکتیک استفاده شود.

پوست سالخورده

برنامه مراقبت از پوست برای پوست های مسن، هدف اصلی از بین بردن چین و چروک ها، برطرف کردن لکه های تیره و پر کردن گودی است. رژیم پوست شما با تفاوت های اندک، شبیه به پوستهای خشک خواهد بود.

منوی شما

لوسیون پاک کننده (صبح / شب): لوسیون پاک کننده رای برای استفاده صبح و شب فراموش نکنید. برای پیر شدن پوست به طور خاص، به هنگام تمیز کردن و درمان و ضد آفتاب گردن خود را به خاطر بسپارید – این یک نقطه مخفی است که اغلب اولین نشانه پیری را نشان می دهد.

تونر (صبح / شب): بعضی از تونرها دارای AHA و BHA در آنها هستند که به درخشندگی ملایم پوست کمک می کند.

سرم آنتی اکسیدان (صبح): به دنبال سرم آنتی اکسیدانی با مواد روشن کننده مانند شیرین بیان و ویتامین C ، برای از بین بردن لکه های تیره باشید. سرم های تقویت کننده و لیفتینگ صورت باعث درخشندگی و برطرف کننده خطوط و چین و چروک می شود.  پپتیدها، اسید هیالورونیک و رسوراترول باعث روشن شدن پوست می شود.

مرطوب کننده با SPF (صبح): برای رطوبت و محافظت در برابر آفتاب صبح خود را با یک آبرسان آنتی اکسیدان شروع کنید.

لایه بردار فیزیکی (شب): با افزایش سن پوست، حساسیت بیشتری پیدا می کند، به همین دلیل لایه برداری تاثیر مثبت زیادی بر روی پوست شما خواهد داشت.

سرم رتینول (شب): بسته به شدت چین و چروک پوست شما، می توانید برای استفاده از یک سرم رتینول یا کلاژن ساز به متخصص پوست مراجعه کنید. یا از سرم ها و تغذیه کننده های کلاژن ساز استفاده کنید.

کرم چشم (شب): به دنبال کرم چشم با پپتیدهایی باشید که به راحتی جذب پوست می شوند، پیشنهاد بنبینو: کرم چشم و ضد چروک BLOOMING LIFTING

آبرسان (شب): یک آبرسان کلاژن ساز خطوط ریز را صاف می کند و از شکل گیری آنها جلوگیری می کند.

پوست شما با افزایش سن، خشک تر می شود ، بنابراین استفاده از یک ماسک آبرسان صورت حباب اکسیژن می توانید استفاده کنید.

ماسک اکسیژن ضد پیری Skinua

ماسک اکسیژن ضد پیری Skinua

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.