جنسینگ قرمز, خرید از کره جنوبی, غذای کره جنوبی

جنسینگ قرمز کره جنوبی

جنسینگ قرمز کره جنوبی

جنسینگ قرمز کره جنوبی

جنسینگ قرمز کره جنوبی را می شناسید؟ اگر به دنبال یک انرژی زای طبیعی هستید، فقط یک چیز رو میتونم بهتون پیشنهاد کنم و اون جنسینگ قرمزکره‌ای هست! جنسینگ قرمز کره‌ای چیست؟ چرا این داروی گیاهی طوفانی در بازراهای جهانی به پا کرده؟ چه چیزی جنسینگ قرمز کره‌ای رو اینقدر گرون کرده؟ و نتایج عملی حاصل از آزمایشات علمی بررسی این ماده مخصوص چیست؟ کجا می تونید نکاتی در مورد سلامتی تون پیدا کنید؟
در سرتاسر جهان مواد غذایی خاص زیادی وجود دارد مانند:
• عسل مانوکا که به عنوان طلای مایع نیوزلند شناخته شده
• ماکای پرو
• توتِ آسای برزیلی
• پلی کسانول کوبایی
ولی

جنسینگ قرمز چی هست؟

من در زمان اقامتم در کره جنوبی و تا زمان ترک محل اقامتم، به ندرت تونستم محصولات حاصل از جنسینگ قرمز رو ببینم، یا حتی هنوز محصولات کره‌ای شامل اون رو ندیدم.
اجازه بدین توضیح بدم شما می توانید جنسینگ قرمز را از وب سایت “بنبینو شاپ” تهیه کنید و در سراسر ایران در منزلتون دریافت کنید.
جنسینگ قرمز نه تنها به عنوان یک مکمل غذایی، بلکه به عنوان یک خوراکی سالم و یک محصول زیبایی هم بکار می‌رود. البته در واقع ریشه این گیاه است که به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده ماده غذایی به کار می رود.
اگر شما می‌خواهید بدونید که جنسینگ قرمز کره‌ای چه فوایدی برای بدن داره، این متن حتماً به دردتون می خوره، پس تا پایان اون همراه ما باشید.

جنسینگ قرمز کره جنوبی

خرید جنسینگ قرمز

 

فواید جنسینگ قرمز

جنسینگ قرمز کره‌ای یا همون ” پاناکس جنسینگ مایر ” یکی از گیاهان معروف در دنیای مدرن امروزی است. در واقع بیش از نیمی از صنایع غذایی کره جنوبی از آن استفاده می کنند. این جنسینگ حالت ژلاتینی دارد و حاوی مقادیر بالای ساپونین است که خواص درمانی آن از ضد التهاب گرفته تا گشاد کردن عروق، در مجامع علمی بسیاری اشاره شده است، و همچنین دارای استروژن فراوانی است که کمک زیادی به خانم‌ها در دوران یائسگی می‌کند و همچنین به‌عنوان یک مکمل غذایی برای بالا بردن استقامت فیزیکی بدن استفاده می‌شود.
از دیگر مشخصات بیولوژیک جنسینگ قرمز کره‌ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تقویت سیستم ایمنی بدن
• بازیابی انرژی و ایمنی ساز
• ضد خستگی
• بهینه سازی جریان خون
• اثر آنتی اکسیدان
• تقویت مغز
• و برطرف کننده اثرات یائسگی در بانوان
ولی بدانید که اثرات سمی جانبی هم در مصرف آن دیده شده، بر اساس طب سنتی آسیای شرقی، مردم از این ماده به خاطر مواد سمی آن به صورت خام استفاده نمی‌کنند و نیز بر اساس قوانین بدن افراد مختلف موارد استفاده آن متقاوت است.
به عبارت دیگر جنسینگ قرمز را از فرآوری جنسینگ خام پس از بخار پز کردن و خشک کردن آن بدست می‌آوردند که این فرآیند باعث کاهش سطح ساپونین در آن می‌شود.
جنسینگ بر اساس خلق و خوی افراد مختلف به 4 تا 8 دسته تقسیم بندی می‌شود که می‌تواند مفید و یا حتی سمی باشد.
به طور قطع بسیاری از شما با طب آسیای شرقی زیاد آشنایی زیادی ندارید، یا شاید بخواهید در باره آن بیشتر اطلاع کسب کنید.
برای اطلاع بیشتر از این موضوع و پس از مراجعه به متخصص تغذیه، خلق و خوی بدن خودتون رو بهتر بشناسید و همچنین بررسی تعیین غذاهایی که برای شما مفید یا مضر هستند در طب شرقی بسیار ضروری است.

ساپونین چیست؟

قبلا گفتیم که جنسینگ قرمز حاوی مقدار زیادی ساپونین است، اما ساپونین چی هست؟
محققان بر این باورند که این ماده کمک زیادی به ایمنی بدن می‌کند و با توجه به خاصیت آنتی‌باکتریالی که دارد کلسترول بدن را کنترل می‌کند.
ساپونین از استرس های ناشی از اکسیدان ها و نیز از شد تومورها و همچنین از چاقی جلوگیری می‌کند.
حالا شما فهمیدید که ساپونین ها چی هستند.

تاریخچه جنسینگ قرمز

بیایید کمی درباره تاریخ جنسینگ قرمز بگوییم. تاریخچه جنسینگ قرمز به سال های 1700 میلادی می‌رسد. همانطور که گفته شد جنسینگ قرمز از فرآوری جنسینگ تازه تولید می‌شود.
بر اساس اطلاعاتی که از سال 1908 بدست آمده است، در آن زمان کشاورزان به کاشت ریشه جنسینگ مشغول بودند، سپس آنها را بدقت می شستند و بر اساس اندازه دقیق ریشه‌ها دسته بندی می‌کردند، بعد از آن ریشه‌ها را در سبد‌های بزرگ بامبو می‌چیدند و سبد‌ها را در محفظه مخصوصی بخار پز می‌کردند. این سبد ها از بیرون با گِل پوشیده شده بودند. حال بر اساس اندازه ریشه‌های جنسینگ آنها را بین 50 تا 90 دقیقه بخار پز می‌کردند. سپس ریشه‌های بخارپز شده را بدقت در محفظه‌ای خشک می‌کردند.
در آخر آنها را تا 5 روز زیر نور خورشید قرار می‌دادند. در نهایت جنسینگ‌های حاصل به قرمز آلبالویی تغییر رنگ می‌دهند. این محصول جنسینگ قرمز نام دارد.
در کره جنوبی تهیه، تولید و فروش این محصول در انحصار دولت است. این قانون در سال 1996 تصویب شد.
از آن پس این فرآورده بر اساس استانداردهای جاری بسیار دقیق جهانی انجام می‌شود، که این استانداردها شامل پرورش، رشد و تمیز کردن و حتی اندازه و شکل ریشه‌های جنسینگ هم می‌شود. تمام مواد خارجی مثل خاک و گل آنها با اسپری کردن دقیق آب شستشو می‌شوند. سپس برای 1 تا 3 ساعت در دمای 90 تا 98 درجه سانتی گراد بخارپز می‌شوند. بعد از آن جنسینگ‌های بخار پز شده به محفظه های خشک کن با دمای 45 تا 55 درجه سانتی‌گراد منتقل می‌شوند. در این مرحله درصد رطوبت ریشه‌ها به 15 تا 18 درصد کاهش پیدا می‌کند. در نهایت جنسینگ سفید به جنسینگ قرمز تبدیل می‌شود.
محصول نهایی به دقت طوری بسته بندی می‌شود که برای 10 سال به دور از اکسیژن و رطوبت قابل نگهداری باشند.
حالا یه نگاهی به مطالعات علمی که بر روی جنسینگ قرمز انجام شده است می‌اندازیم.

1. خاصیت ضد یائسگی: بر اساس بررسی‌های انجام شده بر روی جسینگ قرمز کره جنوبی در سال 2015، خانم‌های یائسه‌ای که از جنسینگ قرمز استفاده کرده بودند و در این مطالعه مشارکت داشتند، تاثیرات مثبت آن را بر روی احساسات جنسی خود به طور مشهود بیان کردند و تعداد بسیار اندکی از آنها تغییراتی در جهاز هاضمه خود را گزارش دادند.

2. تقویت قوای جنسی آقایان: جنسینگ قرمز یک مکمل تقویتی شناخته شده است. بر اساس مطالعاتی که در سال 2007 در برزیل انجام شده است، آقایانی که در مطالعه مصرف جنسینگ قرمز شرکت کرده بودند و از مشکلات جنسی رنج می بردند، این ماده را برای بر طرف کردن مشکلات خود بسیار موثر می دانستند.

3. کنترل فشار خون: بر اساس مطالعات انجام شده در سال 2013 جنسینگ قرمز تغییرات چشمگیری در توزیع حرارت در بدن را نشان داده است، جنسینگ قرمز کره‌ای کار تقسیم حرارت را در تمام بدن به صورت کاملاً مطمئن انجام می‌دهد. این نتیجه تاثیر جنسینگ قرمز را در فشار خون به صورت کامل در تمام بدن نشان می‌دهد.

4. کنترل قند خون: بر اساس تحقیقات سال 2008 در کانادا، مشخص شد که فقط با مصرف حدود 12 هفته از مکمل‌های حاوی جنسینگ قرمز کره‌ای قند خون افراد به صورت قابل ملاحظه‌ای تحت کنترل در آمده است.

5. افزایش سوخت و ساز بدن و انرژی زایی: جنسینگ قرمز کره‌ای به شدت به افرادی که از افزایش مفرط وزن رنج می‌برند توصیه می‌شود و همچنین قدرت بدنی را افزایش می‌دهد و نیز موادی که عموماً برای کاهش وزن توصیه می‌شوند مثل زنجبیل و دارچین نیز همگی دارای خواصی مشابه جنسینگ قرمز هستند که باعث بالا بردن دمای داخلی بدن و افزایش متابولیسم می‌شوند. هنچنین در جنسینگ موادی مانند تستوسترون مشاهده شده است که باعث کاهش چربی خون و بهبود کار کبد می‌شود.
همچنین این ماده با بالا بردن متابولیسم بدن باعث از بین بردن کلسترول و چربی های زائد بدن می‌شود.
این ماده می‌تواند بر خستگی‌های محیطی ناشی از فعالیت‌های بدنی غلبه کند.

آیا مصرف مداوم و حتی روزانه جنسینگ قرمز زیان آور نیست؟

تحقیقات سال 2018 نشان دهنده تاثیر مثبت استفاده روزانه از جنسینگ قرمز کره‌ای در بزرگسالان است. در این تحقیقات 1000 نفر حضور داشتند که روزانه حدود 2 گرم جنسینگ قرمز خالص را در طول 24 هفته مصرف کردند. در انتها مشخص شد که این میزان مصرف کاملاً بی‌ضرر است. البته ناگفته نماند که در تعداد معدودی از این افراد تاثیرات جانبی آن مثل سردرد، خارش، سرگیجه و … دیده شد.
در انتها به بعضی از اثرات جانبی مصرف این و گیاه اینکه چه کسانی از مصرف آن منع می‌شوند می پردازیم:
اگر به طب سنتی شرقی علاقه دارید، لازم است بدانید که بهترین چیز برای شما مصرف جنسینگ قرمز کره‌ای است. برای اطلاعات بیشتر حتماً به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید.
تاثیرات جانبی که برای جنسینگ قرمز گزارش شده‌اند شامل خواب آلودگی و مشکلات هاضمه، سردرد، تغییرات فشار خون و بعضی از مشکلات حساسیتی مانند خارش و غیره هستند.
من به شخصه از جنسینگ قرمز به شکل آبنبات‌های کوچک که این روزها عرضه می‌شوند (سفارش جنیسنیگ قرمز کره جنوبی‌) برای تمرینات ورزشی استفاده می‌کنم و با استفاده از آن احساس شادابی بسیاری می‌کنم، بر این اساس این ماده را برای بهتر کردن سوخت‌و‌ساز بدن و سوزاندن چربی های زائد توصیه می‌کنم.
احساسی که بعد از انجام تمرینات ورزشی به من می‌دهد مانند این است که چند برابر بیشتر ورزش کرده‌ام. شخصاً توصیه می‌کنم اگر دنبال ماده‌ای موثر برای تنظیم دمای بدنتان در طول روز هستید و یا حتی به دنبال سوزاندن چربی‌های بدنتان هستید از جنسینگ قرمز کره‌ای استفاده کنید.
اگر قصد سفر به کره جنوبی را دارید، چرا یک سر به مراکز پزشکی سنتی شرقی نمی زنید؟ با این کار می‌توانید خلق و خوی بدن خود را مشخص کنید. در نهایت متوجه می شوید که با اضافه کردن یک مقدار جنسینگ قرمز کره‌ای به رژیم غذایی روزانه تان چقدر احساس خوبی خواهید داشت.
با تشکر از توجه شما، در صورت تمایل برای خرید آبنبات جنسینگ قرمز کره جنوبی دکمه خرید را بزنید.

آبنبات جنسینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.