خرید از کره جنوبی

خرید لوازم آرایش کره ای

خرید لوازم آرایش کره ای

مطمعا یکی از بهترین لوازم آرایش‌ها تولیدات شرکت‌ها و برند‌های کره‌ای است. اما به راستی چرا؟ زنان و دختران کره‌ای اکثرا پوستی روشن و شفاف دارند. و اگر دقت کرده باشید متوجه شدید که اکثر به شکل شگفت انگیزی پوست سالم و سلامتی دارند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده چطور چنین پوست درخشنده‌ای دارند؟ ادامه مقاله را بخوانید

 

خرید لوازم آرایش کره‌ای

مردم کره تحت تأثیر برنامه های تلویزیونی، تبلیغات و سنت ها بر مراقبت از پوست تمرکز می کنند. کره ای ها برای پوست یکدست و درخشان ارزش زیادی قائل هستند.  زنان کره ای تمایل دارند رژیم مراقبت از زیبایی خود را متناسب با فصل تغییر دهند. آنها از انواع مرطوب کننده ها مانند کرم برای سفت کردن منافذ (کرم BB، بالم لکه ها یا بالم زیبایی) و لوسیون ها برای روشن کردن پوست (CC کرم، اصلاح رنگ یا کنترل رنگ) استفاده می کنند.

 

آرایش در کره جنوبی

کره ای ها به طور کلی هر روز آرایش می کنند. زیرا محافظت در برابر آفتاب را ارائه می دهد که یک نگرانی اصلی است. تمرکز اصلی مراقبت از پوست کره ای روشن کردن پوست است، به همین دلیل است که بسیاری از محصولات آرایشی کره ای خاصیت روشن کنندگی دارند. روشن کردن پوست با سفید کردن پوست که به عنوان سفید کردن پوست نیز شناخته می شود. که کاهش ملانین در پوست است، یکسان نیست. در عوض، روشن شدن پوست بر روی درمان هایپرپیگمانتاسیون متمرکز است.

صنعیت زیبایی در کره جنوبی

صنعت زیبایی کره ای اصطلاحی است که در سراسر جهان رایج شده است و برای کشور مزیت اقتصادی به ارمغان آورده است. گفته می شود محصولات زیبایی کره جنوبی با مواد طبیعی مانند ژله اسلایم و همچنین از عباراتی مانند “پوست شیشه ای” در بسته بندی آنها ساخته می شوند.  به نظر می رسد اینها عامل شماره یک برای اینکه چرا در غرب محبوبیت زیادی پیدا کرده است، هستند. کشورها زیبایی کره ای فراتر از تولید مواد طبیعی خدمتکار است، یک روال پوستی 10 مرحله ای روزانه توسط مردم کره جنوبی انجام می شود تا به پوست رنگ پریده و درخشانی دست پیدا کنند که این کشور زیبا می داند.

این روش به صورت روزانه و 10 مرحله ای مراقبت از پوست شامل پاکسازی مضاعف به عنوان اولین مرحله است. که در آن ابتدا از روغن پاک کننده استفاده می شود.  بعد از آن یک پاک کننده مبتنی بر آب استفاده می شود. گفته می شود که این به خلاص شدن از شر هر گونه باقی مانده در پوست شما و همچنین به گردش خون کمک می کند .

 

آرایش و مراقبت از پوست روزانه در کره

پوست لایه برداری، ماسک های خاک رس، سرم های ویتامین C برای کاهش چین و چروک، کرم دور چشم، و مرطوب کننده ها نیز بخشی از روتین هستند. کرم ضد آفتاب فقط در صورتی استفاده می شود که روتین در صبح انجام شود، همانطور که آخرین و یکی از مهمترین مراحل است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگرچه گفته می‌شود این روتین جام مقدس برای زیبایی کره‌ای است، اما همه 10 مرحله را دنبال نمی‌کنند، زیرا ممکن است برای برخی طاقت‌فرسا و گران تمام شود.

 

بسیاری از محصولات زیبایی از کلمات whitening یا white برای جلب توجه به این استانداردها استفاده می کنند. این طرز فکر که بسیاری از زنان کره ای با توجه به این استانداردهای زیبایی که برای چندین دهه وجود داشته، بزرگ شده اند. بنابراین گفته می شود که از هر 3 زن کره ای 1 نفر بین سنین 19 تا 29 سال تحت بازسازی صورت قرار گرفته اند تا این استانداردهای زیبایی را رعایت کنند. اگر چه استانداردهای زیبایی کشور قرار نیست یک شبه تغییر کند. بسیاری از پیشرفت‌ها و پیشرفت‌ها در این صنعت حاصل شده است. تبلیغ‌کنندگان تبلیغات «پوست شیشه‌ای» را در محصولات خود کاهش داده‌اند. همچنین این صنعت توسط مصرف‌کنندگان مرد نیز آغاز شده است. به طور کلی، زیبایی کره ای از طریق موج کره ای محبوبیت پیدا کرده است.

 

لوازم آرایش مردانه کره ای

خرید لوازم آرایش کره ای – مردان کره ای نیز به مراقبت از پوست علاقه دارند. برخی از کرم BB یا CC استفاده می کنند. خرید لوازم آرایشی که به طور خاص برای مردان در کره جنوبی تولید می‌شوند. بر تسکین پوست پس از اصلاح روزانه تمرکز دارند.

 

فروشگاه بنبینو شاپ با مدیریت خانم کیم این سون می باشد. به بهترین کیفیت محصولات کره‌ای را مستقیم وارد با بهترین قیمت (بهترین شرکت‌ها کره ای) به فروش گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا به وب سایت بنبینو و یا اینستاگرام مراجعه کنید

ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.